marți, 24 ianuarie 2012

Nani fain

Ma simt atat de confortabil in camera...stau la birou, cu cana mea preferata de ceai, in maieul meu gri si pantalonii de pijama rosi cu picioare de girafa. ascult o melodie, pe repreat..tipic mie cand imi place ceva. Sunt obosita si astept sa ma pun in pat la Bracking bad, un serial pe care am inceput sa il urmaresc.
Sunt la fel, tot scoala, iesiri un tot mai rar, prietenu meu G. s-a mutat de luni...ii era greu sa plece de aici,dar si-a facut curaj si s-a dus...
am iesit la o plimbare de seara cu un amic, am fumat doua tigari, am povestit si ne uitam cum ninge... ninge foarte frumos..si zapada s-a asezat k-lumea.
11.51 ring ring - imi suna telefonu si e tattiii (adica G.) m-a sunat sa imi spuna noapte buna :-).
Mi se inchid ochii, sunt obosita, prea.......sper sa adorm cum ma pun in pat, m-am razgandit si nu ma mai uit la serial. Noapte buna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu