duminică, 15 ianuarie 2012

flashuri

m-a trezit mama cand ma luase la intrebari ce am baut, unde am fost, ce am facut... era in jur de 10 dimineata.

11.xx. am. patu meu, duhneam, imi era sete, si ma gandeam ce bine ca am ajuns acasa, nu am vomitat, am scapat de ala, si ma intrebam da cum am ajuns? :))
Eram la mine in pat, aveam hanorac de la ex`ul cu care am stat doi ani, nu era inchis cu fermoarul, nu aveam nimic pe sub el,pantalonii mei de pijama roz...si duhneam a vodka si tequilaa. nu-mi aduc aminte cum am ajuns schimbata de hainele de club in pat si nu-mi aduc aminte nimic de cand mi-a zis V. ca plecam acasa. stiu ca ma chinuiam sa imi iau geaca pe mine si nu reuseam.ea statea si nu intelegea ce vreau sa fac :)) am iesit din club si am vomitat, noroc cu ea ca ma tinea apoi ne-am urcat in masina si a stat la mine in brate ca nu aveam loc :)) nu am simtit-o. m-a carat pana la scara . noroc ca nu stau la etaj ca nu mai intram in casa. in club... normal ca m-a "agatat" unu, ca nu se poate niciodata sa nu plec fara un nr de telefon in agenda in plus. am baut frumos tequila cu el, si dupaia ma lua cu "puiu" . futui puiu masii ca a trebuit sa ii zic la V.sa vina dupa mine peste 5 minute ca sa scap cumva. apoi dansam pe langa un prieten, care e un ditamai omu`, si ma ascundeam cica sa nu ma vada ala. o tot intreba pe V. ca unde`s si`l trimitea tot in partea opusa:)) . ce iubaret mai era omu` offff!!! apoi cat ma carat V. pana la scara eu stateam cu telefonu in mana si incercam sa nimeresc codul de la telefon sa nush ce, da de unde.. ca nu am reusit, prea luuug:))) si ea radea de mine.ce sa zic. tot ziceam ca vreau o data sa mi se taie filmul, da` nu am crezut ca a venit si ziua aia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu