joi, 24 ianuarie 2013

nu inteleg sau nu stiu. bine zis nu-mai-stiu.
ce e soarta?
SOÁRTĂ, sorți, s. f. 1. (În concepțiile mistice) Forță supranaturală despre care se crede că hotărăște irevocabil, fatal, toate acțiunile și întâmplările din viața oamenilor; destin, fatalitate, noroc, scrisă, ursită. 2. Totalitatea evenimentelor (accidentale sau nu) care compun viața (sau o parte a vieții) unei ființe (umane); condiție de viață. ♦ Evoluție, desfășurare (a unei acțiuni); deznodământ. –Lat. sors, -tis. 

nu am crezut in asa ceva si nici nu m-am gandit prea mult la un fapt/lucru/fenomen (nu stiu cum sa ii spun) ca acesta. Simt ca nu ar trebuii sa fie asa, si ca intervine destinul. e un paradox ce se intampla, ce simt si doar acum imi dau seama.. imi doresc si simt ca e bine, ca vreau, ca se poate.. dar daca bate vantul intervine ceva si apare o cearta, dar tot simt iubire, tot simt dorinta. am gresit, a fost o data, a fost o greseala, a fost acceptabila sau nu.. acceptabila sau nu pentru ca depinde/a de tine ce hotaresti sa faci. nici nu stiu la ce timp sa vorbesc. nu vreau sa vorbesc la trecut, si totusi sunt intre trecutul cu tine si prezentul fara. trecutul vorba vine ca sunt 3 zile. ca fie vorba de 3, camera 3.. vreau sa ramanem acolo inchisi pe vecie...si sa iesim cand ploua sa fumam o tigara in ploaie si sa facem o baie in piscina, apoi sa ne intoarcem uzi in camera si sa stam goi in prosoape albe sa ne iubim.sa ne iubim asa cum o facem noi doi, asa cel mai frumos.parca si simt ploaia si mirosul de ploaie de primavara-vara cum curge prin aer si il respiram.vreau acolo. sa simt apa rece si pielea ta calda, sa aud cum stropii de ploaie lovesc apa si noi ne iubim. e tara minunilor acolo...esti tu. 
poate e prostia mea de vina si sigur e si ea. nu cred ca destinul e in oameni, incep sa cred ca destinul e   ca un praf ce il arunci in aer si schimba ceva, se lupta impotriva ta ca sa te duca unde vrea el.. un fel de loto, ce-o fi la intamplare doar ca nu intamplarea ca se intampla deja. nu stiu de ce nu actionez.. sau stiu.. mi-e teama sa nu provoc sau sa fie mai mult furtuna in sufletul tau decat este, dar vreau sa fim, si da stiai bine, noi doi suntem, adica tu esti cel mai important si am gresit ca nu mi-am dat drumul la vorbe...mi-e teama sa nu devastez sa fie mai rau, daca mi-e teama probabil asta inseamna sa fac...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu