miercuri, 19 decembrie 2012

dupa mult timp


dupa mult timp ma inteleg iar bine cu mine. da se poate interpreta gresit ce am zis, dupa mult timp ma inteleg bine cu mine in continuare , tot timpul m-am inteles. cu mine am trait , am iubit, am plans, am suferit, am ras, am fost fericita.
doar cu tine si pe tine te poti intelege.

tu... in tine vad o parte din mine ce nu o las sa dea ochii cu realitatea. e o parte simtita in adancul trupului meu, ce imi cutremura pielea si incepe a`si lasa urme prin ridul de sub ochisorul stang si ridul de sub ochisorul drept. esti partea aceea din mine care se lasa simtita asupra trupului prin cicatrici. sunt o lasa pentru ca doar cu mine pot purta conversatia aceasta sau sunt o curajoasa pentru ca doar cu mine pot purta conversatia aceasta. n-are importanta daca sunt lasa sau curajoasa, depinde prin ochii cui ma privesc... depinde daca ma privesc profund prin ochii mei, ai tai si ai lui sau doar arunc o privire fugitiva. cert e ca stiu ce e inauntrul meu si nu las sa se transpuna in ganduri si vorbe. tin acolo, sau aici pentru ca e aici in mine sau e tot acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu