joi, 26 aprilie 2012

nu mai am cuvinte. le-am pierdut acum ceva vreme, si... cand spun vreme, inseamna ca a trecut ceva timp. se-ntampla in fiecare minut ceva. mi s-a facut pielea de gaina si mi se pare totul atat de dramatic. o seara obisnuita de joi, lejer la calculator stau si mi beau laptele. imi aprind o tigara. am mainile reci, ascult o melodie si ma uit la poze si privesc pozele astea si ma ia o stare ciudata. ma-ntreb de ce viata ne este imparitita in perioade, cu oameni diferiti care ne schimba cursul vietii si dau peste cap totul, schimbandu-ti planurile, visele, conceptia despre lume.ce inseamna de fapt respect, libertate, dragoste? sunt doar niste perceptii de care depinde starea noastra.depinde ce alegerile pe care le faci, de primul instinct care il ai cand esti pus in fata faptului si vezi ca totul depinde de alegerile pe care le iei si te influenteaza.realizezi ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu