duminică, 8 ianuarie 2012

prietenie si nu numai

Prietenul meu cel mai bun se muta din oras, am aflat asta de o luna dar pana acum nu ma gandeam intens la acest lucru pana azi... cand mi-am dat seama ca raman asa in ploaie si e singurul barbat din viata mea in compania caruia am simt foarte bine. Si da, se muta... undeva la 200 km distanta, sper sa nu fie o piedica pusa in fata prieteniei dintre noi. Prietenie? e un pic mai mult, prietenie cu beneficii oarecum, ne-am atasat unul de altul si ne cunoastem poate mai mult decat credem. E barbatul care m-a facut sa ma simt bine, m-a certat si mi-a scos avioanele din cap cand a fost nevoie...e barbatul care mi-a deschis ochii si mi-a aratat cum voi barbatii ar trebui sa va comportati cu noi femeile, e acel barbat care m-a invatat sa vad realitatea si in acelasi timp m-a invatat sa visez dar nu prea mult ca sa nu fiu dusa de val, chiar mai multe dar nu am rabdare sa le insir. Amandoi am realizat ca noi oamenii nu avem nevoie de imperii intregi pentru a fi fericiti, ca fericirea nu e in faptul ca iti poti permite sa zbori cu avionul la celalalt capat al lumii si sa manaci nu stiu ce fel de mancare ca apoi te intorci acasa...poti sa faci asta dar daca nu ai o cu cine sa savurezi acel moment poti sa zici ca ai facut-o degeaba... sunt convinsa ca daca ai manca la masa din bucatarie alaturi de cineva drag te-ai simti mult mai bine. Nu conteaza locul unde te afli, ci sa ai persoana/persoanele potrivite pentru tine langa tine..cele care te privesc si iti zambesc atunci cand ai o zi proasta si te fac sa te bucuri de faptul ca sunt acolo cu tine si nu esti singur/a. Nu iti pierde timpul cu cine nu trebuie pentru ca timpul este pretios....

P.S. 4 my special friend G. :-)

3 comentarii:

  1. Timpul coasta bani,nimic mai adevarat,si da,prieteniile sunt importante,o prietenie inseamna comunicare,afectiune,ajutor(cand unul dintre prieteni are nevoie,poate candva si tu vei avea nevoie),si multe cele,trebuie însă să avem grijă la prieteni,ei pot fi falşi,dar..poate că ne sunt loiali,asta se vede cu timpul.
    P.S:Interesant blog,m-am abonat la el sti tu,persoane interesate.
    Ce să zic,daca vrei,intra si pe la mine.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. de prietenii falsi toti avem parte dar important e ca atunci cand ne dam seama sa ii indepartam asa usor..:-). Multumesc, succes si tie in ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  3. p.s. ma bucur ca gasesti ceva interesant pe aici..

    RăspundețiȘtergere