luni, 5 decembrie 2011

Ganduri

te-ai gandit vreodata ca ceea ce iti doresti nu e ceea ce ai tu nevoie cu adevarat? ca poate e doar un moft, poate ai vazut prea multe la televizor, poate ai vazut prea multe filme sau ai auzit prea multe povesti? iti doresti sa ai bani pentru ca fara bani nu poti trai dar tu ai nevoie de o mangaiere, de o vorba buna. Punem pe primul loc dorintele si nevoile noastre si nu ne gandim la ale celor din jurul nostru... probabil ca nici ei nu o fac.
probabil te-ai gandit de cateva ori ca alegerea pe care-ai luat-o nu era cea potrivita chiar daca ai actionat dupa instinct... si chiar daca ai gresit, te-ai gandit ca ai putea invata ceva din cele intamplate? te-ai gandit ca nu exista data viitoare..si ca exista doar acum? te-ai gandit ca fiecare alegere pe care o faci schimba viata ta si pe cea a celor din jurul tau? sau ca regretele de fapt nu exista...sunt doar in mintea noastra..
te-ai gandit ca atunci cand tu crezi ca ai ajuns rau...sa fie cel mai bun lucru din raul care ai putea sa-l fi patit?
Te-ai gandit vreodata ca acestea pot fi ultimele 24 de ore din viata ta?

5 comentarii:

  1. nu, nu m-am gandit, sau poate am luat-o mai pe ocolite...
    dar tu ma pui pe ganduri.
    ar trebui sa ne gandim la asa ceva mai des.

    frumos mesaj!

    RăspundețiȘtergere
  2. ar trebui sa ne gandim mai des..sa apreciem mai mult ceea ce avem. :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincera sa fiu nu... hmmmm... eu de obicei sunt ceva de genul "trebuie sa il am,nu conteaza ce trebuie sa fac":))

    RăspundețiȘtergere
  4. Actionez gen "trebuie sa il am,nu conteaza ce trebuie sa fac", cum spui si tu, numai si numai atunci cand mi se pune pata rau de tot pe ceva/cineva.. :)) si asta se intampla cam rar..

    RăspundețiȘtergere